Оберіть країну:
Оберіть мову:

Найчастіші запитання

Найчастіші запитання

Open Icecat – розповсюдження контенту

Стандартизація даних

Багатомовний

Опції та аксесуари

Мультимедіа

Дослідження ринку

Генерування переходів (Hatch (Iceleads))

Open Icecat – розповсюдження контенту

1. Як включити описи моїх продуктів в базу даних Icecat?

Існує 2 способи включення контента виробників в базу даних Icecat:
  • Ручний імпорт: продукти будуть описані редакторами Icecat вручну. Вихідна інформація може бути надана у вигляді файлів Excel, Word, PDF, або у вигляді посилання на веб сайт з даними про продукт.
    (Ми рекомендуємо цей спосіб для списків товарів з не більш ніж 500 найменувань)
  • Автоматичний імпорт: XML-інтерфейс для зв'язку між системами керува́ння вмістом (CMS) виробника і Icecat для імпорту всієї доступної інформації про продукт автоматично.

2. Чи можуть виробники мати прямий доступ до бази даних Icecat, щоб додатавати/змінювати дані про свої товари?

Yes, only participating manufacturers receive a secured login for the Icecat PIM (Product Information Management system). This allows manufacturer to add and/or change the data of their own products. An editor manual will be provided.

3. Як виробники можуть перевірити внесені дані?

Виробники-спонсори автоматично інформуються в разі внесення будь-яких змін в опис продукту в базі даних Icecat за допомогою електронної пошти. Повідомлення містить прямі посилання на описаний продукт в базі даних Icecat. Виробники мають можливість перевірити/змінити/затвердити описаний продукт.

4. Я - виробник, і не хочу, щоб Icecat використовував мої захищені авторськими правами зображення. Це можливо?

In US law the Fair Use clause is applicable. But, the legal environment is different per country. In certain cases, limiting resellers of your products can be interpreted as a violation of Anti Trust laws & regulations
http://www.copyright.gov/fls/fl102.html
In essence, fair use can interpreted as follows:
- The commercial value of an image is Zero (0 euro) as manufacturers are not publishers
- The commercial intention is to promote the products depicted
- Manufacturers publish their pictures in a public domain where they are freely downloadable
- Our re-use of the product images (to promote manufacturer’s products) is to be considered Fair Use.

5. Скільки часу проходить між імпортом нового продукту в базу і появою його опису?

При використанні ручного імпорту: протягом одного робочого дня.
При використанні автоматичного імпорту: безпосередньо після додавання виробником нового контенту через XML.

6. Мій бренд ще не є спонсором Open Icecat, але я бачу свої продукти, описані на www.icecat.biz. Чи означає це, що опис мого продукту буде поширюватися за допомогою Open Icecat?

Ні. Ваші продукти можуть бути описані в базі даних Icecat, але цей контент не буде безкоштовно розповсюджуватися серед партнерів Open Icecat. У такому випадку ваш контент буде поширюватися тільки серед онлайн партнерів-абонентів Icecat (кілька сотень партнерів). У випадку, якщо Ви станете спонсором Icecat, ваш контент автоматично поширюватиметься серед десятків тисяч онлайн партнерів Icecat. Будь ласка, зв'яжіться з менеджером Icecat, щоб обговорити можливості співпраці.

7. Чи можливо виключати деяких онлайн партнерів з числа таких, що отримують контент моїх продуктів за допомогою Open Icecat?

Так, будучи спонсором Open Icecat, виробники можуть легко регулювати доступ до контенту, що належить до їх продуктів. Ми можемо виключити певних онлайн партнерів з числа магазинів з числа тих, кому доступний даний контент.

8. Чи буде видалено опис продукту з бази даних Icecat після того, як продукт стане недоступним ні на одному ринку?

Ні, тому що Icecat не управляє асортиментом онлайн партнерів. Щодня онлайн партнери імпортують пакети даних від їх основних дистриб'юторів. Пакети даних дистриб'юторів містять: асортимент (коди товарів) дистриб'ютора, а також кількість і ціну кожного з найменувань. Ці пакети даних формують асортимент онлайн партнера. Онлайн партнери лише імпортують описи продуктів Icecat (Open Icecat), які є в наявності в їх інтернет-магазинах. Таким чином, якщо продукт більш недоступний, дистриб'ютор не включатиме застарілий продукт в пакети даних, призначені для імпорту онлайн партнерами, і, відповідно, онлайн партнери не будуть імпортувати описи застарілих продуктів, так як ці продукти відсутні в їх асортименті.

9. Продукт більш недоступний, але я все ще бачу, що він пропонується онлайн партнерами. Як це можливо?

Як правило це означає, що дистриб'ютор все ще має даний продукт на складі. У цьому випадку дистриб'ютор включає застарілий продукт в пакет даних до тих пір, поки продукт залишається у нього на складі. Можливий також варіант, що дистриб'ютор просто забув видалити код застарілого продукту з пакета даних. У такому випадку виробник повинен довести це до відома дистриб'ютора.

10. Як я можу дізнатися, які дистриб'ютори все ще пропонують застарілі (EOL) товари?

Participating manufacturers in Open Icecat have access to the Icecat PIM (Product Information Management system). Via the Icecat PIM, manufacturers can select the EOL article code and directly see which distributors are still offering the EOL products.

11. Чи може Icecat допомогти мені з виходом на нові ринки?

Так, враховуючи що Icecat має контакти з десятками тисячам онлайн партнерів по всьому світу, ми допомагаємо виробникам в їх діяльності, пов'язаній з маркетингом і реалізацією продуктів. За допомогою Icecat Ви можете збільшити онлайн впізнаваність вашого бренду і налагодити співпрацю з новими онлайн партнерами (інтернет-магазинами і дистриб'юторами).

12. Чи може Icecat поширювати інформацію про ціни серед онлайн партнерів?

Ні, Icecat не поширює жодної інформації про ціни серед онлайн партнерів. Icecat забезпечує тільки поширення контенту продуктів, включаючи мультимедіа матеріали. Онлайн партнери отримують інформацію про ціни безпосередньо від їх дистриб'юторів або виробників товарів.

13. Я бачу інформацію про ціни www.icecat.biz. Чому?

Icecat надає послуги з порівняння цін. Всі ціни, що відображено на сайті Icecat, надані онлайн-партнерами. Icecat не має відношення до цих цін. Онлайн партнери отримують інформацію про ціни від їх дистриб'юторів, а не від Icecat. Потім вони можуть завантажувати свої пропозиції, які включають ціни, на сайт Icecat. Це абсолютно безкоштовний сервіс для Ваших онлайн партнерів. Всі переходи, які вони отримують за допомогою порівняння продуктів на сайті Icecat.biz, є абсолютно безкоштовними.

Стандартизація даних

1. Існує багато стандартів класифікації товарів. Який стандарт використовує Icecat?

Стандарт класифікації товарів Icecat відповідає стандарту UNSPSC. Для отримання повної інформації про властивості та їх значеннях виробники і продавці можуть ознайомитися зі структурою каталогу Icecat.

2. Поширює чи Icecat також оригінальні специфікації постачальників продуктів (крім стандартизованих даних)?

Так, Icecat також поширює оригінальні специфікації продуктів, так що ваші онлайн партнери можуть використовувати/імпортувати ваші оригінальні дані. Більшість контент-провайдерів не надають оригінальні специфікації постачальників продуктів.

3. Я - виробник, і поставляю продукти, подібних яким не бачу на сайті www.icecat.biz. Чи означає це, що Icecat не підтримує такі категорії продуктів?

Ні. Айскат гнучкий і відкритий до створення нових розділів і категорій каталогу. Просто зв'яжіться з менеджером для отримання детальної інформації.

Багатомовний

1. Товари нашого бренду мають текстові описи лише на англійській мові. Чи може Icecat допомогти із перекладом на інші мови?

Icecat має штатних перекладачів, які можут перекласти тексти на інші мови. Будь ласка, зв'яжіться з вашим менеджером в Icecat.

2. Якщо наша компанія є партнером Open Icecat, то чи означає це, що описи наших товарів будуть перекладені на 33 мови?

Так, частково. Назви характеристик та їхні значення будуть автоматично перекладені на всі мови, які підтримуються в Open Icecat. Текстові описи будут додані лише ті, які є в наявності на сайті виробника (вашому сайті).

3. Я бажаю розширити можливості існуючого договору, щоб додати більше мов. Чи потрібно мені створювати новий логін та укладати новий договір?

Ні, достатньо невеликої додаткової угоди до існуючого договору.

Опції та аксесуари

1. Яким чином виробники інформують Icecat про опції та аксесуари, які мають бути відображені на сайті?

Для керування крос-продажами (опціями та аксесуарами), виробник заповнює просту і зручну форму, яка потім надсилається в Icecat. Дані з цієї форми автоматично імпортуються в каталог. Перед публікацією онлайн, дані перевіряються, щоб пересвідчитись у правильності та логічності запропонованих опцій та аксесуарів.

2. Як часто виробник може надсилати новий/оновлений список опцій та аксесуарів?

Обмежень немає, однак зазвичай виробники надсилають оновлені списки щоквартально.

3. Чи можливо інтегрувати створені нами фільтри (селектори) для вибору опцій і аксесуарів?

Так, Icecat рекомендує виробникам інтегрувати такі фільтри в каталог. Це підвищить видимість товарів онлайн. Будь ласка, зв'яжіться з вашим менеджером Icecat для обговорення деталей.

4. Де я можу взяти шаблон форми кросс-продажів (опцій та аксесуарів)?

Будь ласка, зв'яжіться з вашим менеджером Icecat.

Мультимедіа

1. Чи створює Icecat відеопрезентації, анімації або 3D/360° презентації товарів?

Ні. Мультимедійний контент цілковито надається виробниками.

2. Чи підтримує Icecat багатомовні відеопрезетнації для одного товару?

Так, Icecat підтримує багатомовні відео. Надання багатомовних відеопрезентацій залежить від типу інтерфейса: URL або XML. Користувачі URL-інтерфейсу отримують описи товарів згідно обраної мови та мовних налаштувань, а тому і відео буде надано згідно цих же налаштувань. У свою чергу користувачі XML-інтерфейсу знайдуть посилання на файл з відео, мова якого, залежить від обраної мови каталогу.

3. Які формати відео підтримуються Icecat?

Ні, таких обмежень не існує. Однак ми регулюємо кількість завантажень специфічного контенту, такого як відео.

Дослідження ринку

1. Як часто Icecat публікує звіт про інтереси покупців (звіт про скачування)?

Звіти про скачування надсилаються щомісячно в перших числах і містять дані за минулий місяць. Також є можливість отримувати звіти щотижня або щоквартально. Для цього потрібно зв'язатись з менеджером Icecat.

2. Конкуренти також отримують дані про показники нашого бренду?

Так. Інтернет є відкритим медіа-простором, тому дані доступні усім партнерам Icecat, в тому числі вашим конкурентам. В розділі "Спонсори" Ви можете перевірити чи є ваші конкуренти партнерами-спонсорами Open Icecat.

3. Чи можемо ми заборонити публікацію даних про показники нашого бренда в звітах, які отримують конкуренти?

Ні.

4. Чи можливо отримувати індивідуальні звіти, створені за нашими вимогами?

Так, це можливо. Будь ласка, обговоріть це із вашим менеджером Icecat.

5. Чи можу я отримати список користувачів, які завантажують описи товарів мого бренду?

Звичайно, Icecat може надати такий звіт (бренд/країна/регіон).

Генерування переходів (Hatch (Iceleads))

1. Навіщо нам Hatch (Iceleads)?

Щоб відвідувачі ставали покупцями, а отже зростали продажі.

2. Яка вартість послуг Hatch (Iceleads) для онлайн-партнерів?

Участь для онлайн-магазинів безкоштовна.

3. Чи можемо ми відображати тих онлайн-партнерів, які ми самі оберемо?

Так, Hatch (Iceleads) дозволяє підключати бажаних партнерів.

4. Навіщо використовувати Hatch (Iceleads) для відображення пропозицій партнерів?

Тому що Hatch (Iceleads) отримує імпорт товарів від тисяч онлайн-продавців з усього світу, що забезпечує "покриття" вашого асортименту.

5. Чи може виробник керувати списком інтернет-магазинів, які відображаються?

Так, може. За допомогою панелі керування виробник може змінювати список онлайн-магазинів, в тому числі по кожній країні.